poniedziałek, 8 sierpnia 2011

SAŁATKA Z BALSAMICZNYM VINEGRETEM


Do sałatek można dodawać wszystkie kombinacje warzyw jakie tylko zapragniecie :)

Sałata. Ja użyłam gotowej mieszanki sałat (moje sałaty w ogrodzie zakwitły pod moją nieobecność i zrobiły się ohydnie gorzkie :/ )
Pomidory (kilka pysznych dojrzało już w moim ogródku)
Papryka czerwona
Oliwki 
Ser feta (kilka kosteczek)
Kapary
Szczypiorek
Pietruszka 

Te wszyskie skladniki polewam własnoręcznie zrobionym sosem balsamicznym:
Składniki zdradził mi kelner w restauracji Altes Zollhaus
( http://www.zollhauszons.de/fotogalerie.html )
jednak cały czas dopracowuję proporcje, więc nie potrafię ich jeszcze podać... ale zawsze można dodawać czegoś do smaku!

Balsamiczny Vinegret:
- ocet balsamiczny
- musztarda
-miód
-sól
-pieprz
-papryka słodka w proszku
- oliwa z oliwek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz